Głównej zawartości

Komunikat alertu

Klauzula informacyjna

Klauzula informacyjna - zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r.)

Informacja o przetwarzaniu danych:

1) Administratorem danych jest Gmina Czeremcha, z siedzibą przy ul. Duboisa 14, 17-240 Czeremcha (nr tel.: 856850400), adres e-mail: ug_czeremcha@zetobi.com.pl).;

2) Zgodnie z art. 37 ust. 1 lit a) RODO, administrator powołał na Inspektora Ochrony Danych Osobowych Panią Katarzynę Roszczenko, z którą można sie kontaktować pod adresem poczty elektronicznej: iodoug@czeremcha.pl

3) Dane są zbierane w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie przepisów prawa i są pozyskiwane od podmiotów zainteresowanych uczestnictwem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz ze źródeł publicznie dostępnych.


Rodzaj pozyskiwanych danych: dane osobowe, adresowe, kwalifikacje zawodowe, informacje o zatrudnieniu i in. niezbędne dla prawidłowego prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne.

4)   Nie przewiduje się udostępniania danych osobowych podmiotom innym, niż uprawnione na podstawie przepisów prawa.

5)   Pozyskane dane będą przechowywane przez okres 5 lat, a w przypadku danych zawartych w umowach o zamówienie publiczne przez okres 10 lat.

6)   Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do własnych danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych.

Zgodnie z Art. 42 Prawa Zamówień Publicznych, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dla przetargu nieograniczonego udostępnia się od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej do upływu terminu składania ofert.
Na niniejszych stronach Biuletynu Informacji Publicznej umieszczone są również:

  •      Informacje dotyczące pytań i wyjaśnień do SIWZ
  •      Modyfikacje SIWZ
  •      Informacje o protestach na zapisy SIWZ i ogłoszeń

Zmiana w ogłoszeniu o przetargu nr GGiOŚ.6840.8.2017.EP z dnia 2017-11-10

Tekst, który należy zmienić:

W ogłoszeniu jest: Osoby zamierzające uczestniczyć w przetargu powinny w terminie do 18 listopada 2017 roku.

W ogłoszeniu powinno być: Osoby zamierzające uczestniczyć w przetargu powinny w terminie do 18 grudnia 2017 roku.

 

 

Wójt Gminy ogłasza publiczny przetarg ustny ograniczony dla właścicieli przyległych nieruchomości na sprzedaż nieruchomości gruntowej, oznaczonej nr geodezyjnym 40/1 o powierzchni 0,0690ha. Znak sprawy GGiOŚ.6840.8.2017.EP