Informujemy również, iż nie będą rozpatrywane wnioski;
- niepełne, anonimowe lub z nieprawdziwymi danymi,
- ogólnikowe i niewnoszące konkretnego postulatu,
- dotyczące połączeń dalekobieżnych (Intercity, InterRegio) i międzynarodowych (organizatorem tych połączeń jest ministerstwo właściwe do spraw transportu),
- z uwagami dotyczącymi stanu taboru i prędkości kursowania pociągów,
- zawierające uwagi o stanie linii kolejowych, dworców i przystanków (adresatami takich uwag i skarg są spółki odpowiadające za utrzymanie linii i infrastruktury kolejowej m.in.: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PKP Nieruchomości).
Nadmieniamy również, iż na przyszły kształt kolejowej oferty przewozowej wpływać będzie szereg czynników, jak choćby ilość środków finansowych w dyspozycji województwa, dostępność infrastruktury, jej stan i możliwości zapewnienia oferty odpowiedniej do popytu i oczekiwań podróżnych.
Pragniemy również dodać, że z uwagi na procedury związane z przygotowaniem rozkładu jazdy czas oczekiwania na odpowiedź przekroczy zwyczajowy, miesięczny termin. Zapewniamy jednak, że każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone, a odpowiedź na nie zostanie przesłana do Państwa e-mailem.
Zapraszamy do aktywnego udziału